Forum Power of Metal
+ mocna strona metalu +
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AVATARIUM - Avatarium

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Power of Metal Strona Główna -> Płyty 2013
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piciu6
Moderator


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 13386
Przeczytał: 69 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec przede wszystkim

PostWysłany: Czw 17:12, 23 Sty 2014    Temat postu: AVATARIUM - Avatarium



Jennie-Ann Smith: vocals
Marcus Jidell: guitars ( Evergrey)
Leif Edling: bass ( Candlemass przede wszystkim )
Lars Sköld: drums (Tiamat)
Carl Westholm :keyboards ( Jupiter Society, Krux)

http://www.youtube.com/watch?v=-43YjrnZ2rs&list=PLHqsnP6B8kBcEdyIaU52OPXoRdNTu6oAK

dla zwolenników totalnej smoły i przeciwników lachonów za sitkiem to nie bedzie okey.
Ale dla smakoszy klimatów, piewców ducha lat 70-tych oraz wszystkich tych lubiących niezłe melodie i dobry słodkawo-rozmarzony wokal żeński będzie gites.
Dla mła kombinacja tych psycho klawisszowych zagrywek, akustycznych hippi wstawek i jebnięcia sabbatowego czy też Candlemassowego jest zabójcza.
Absolutnie killerskie sa solówki, totalny obłęd, juz dla nich warto poświęcic trochę czasu, fantasrtycznie wybrzmiewaja na tle świrniętych klawiszy i pompujacej sekcji.

- szczególnie gniecie jazda od 3:28 w Bird of prey


Do tego kapitalne warkoczące brzmienie całości, a nie jak te wszystkie szwedczyckie produkcje z jednej konsolety. mniód i orzeszki

nawet Procol Harum mi mignęło, przez chwilutenke malutka, ale mignęło
green


Ostatnio zmieniony przez piciu6 dnia Czw 17:29, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frank



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1350
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielka Polska

PostWysłany: Czw 22:07, 23 Sty 2014    Temat postu:

Kurde, który to już projekt, w którym Edling toczy ten swój doom.

Podoba mi się, nawet bardzo. Taki pierwszy Krux z babką, czyli walcowanie + kosmos (imć Westholm obecny) + szczypta staroświeckości. Fajna mieszanka.

Mimo wszystko jestem ciekaw jakby takie coś zabrzmiało jakby zaśpiewał Lowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piciu6
Moderator


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 13386
Przeczytał: 69 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec przede wszystkim

PostWysłany: Pią 14:48, 24 Sty 2014    Temat postu:

Frank napisał:
Taki pierwszy Krux z babką, czyli walcowanie + kosmos (imć Westholm obecny) + szczypta staroświeckości. Fajna mieszanka.



bardzo być może, właśnie sie zapoznaję z Krux, bo klawisze do mła przemawiają, ale generalnie Avatarium mnie rozpierdala w sposób okrutny, co za klimat , co za solówki, co za swietny babski wokal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Power of Metal Strona Główna -> Płyty 2013 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin